Friday, February 23, 2007


eg fekk fargeblyanter av mari!! fra butikken hennes, sammen med litt aent festlig art stash, så eg har dreve og tegnt litt me de. eg tenkte, siden haugtussa driten forsvant så ska eg bare tegne masse denne BIF perioden, eg ville egentlig lage utgave to av Flesh World, men eg har ikkje penger te å legge ut for å trykke det opp, så det får vente, så eg har og kjøpt tusjer og tenkte eg ska bare tegne masse masse med forskjellige teknikker/medier/whatever. eg posta noen tegninger eg gjor idag med mari sine freaking amazing fargeblyanter (!!) på bloggen min, men her e ein av de.
ka har du/ska du gjør i helgen? eg savne deg veldig. xxx m

4 comments:

ladybellen said...

Atle skulle egentlig komme på besøk denne helgen, men så kom han ikkje lenger enn t hanstholm kor han satt fast- for alle veiene utfra hanstholm va stengt pga all snøen, så han måtte bare henge der og ta båten hjem igjen. Det va ufattelig DRIT at han stakkaren hadde reist såå lenge, og satt to timer unna meg, men han måtte bare dra hjem igjen. Faens vær!! ÅÅÅ d va så drit....så nå ska eg ha slumber party med julianne!

savne deg og dødsmasse

glede meg masse t me ska henge i påsken- og t eg ska besøke deg i OZZLO!

maria mcgregor said...

åh nei! herregud! goddamn! eg e kjempesur på dine vegne! for någe dritt! eg hate den jævla jævla jævla snøen! æsj eg e så lei av snø. det snør og snør og snør konstant her, kver jævla dag i en jævla måned. fuck shit piss! men slumber party hørres bra ut. ikveld va eg på en performance av ei på skolen min, det foregikk i en kirke og det va ganske interressant. eg vett ikkje heilt ka eg føle om det ennå, deler av det va litt usammenhengende, men så va den og veldig veldig personlig og hu snakte om ka som har skjedd i livet sitt og syndene hu har begått som va ganske mye fælt. men det va veldig modig gjort. også etterpå gikk me og tok en øl så det va fint. eg glede meg masse te ellen-time! you are the wind beneath my wings!!!!!!!!!!!!!

wolf said...

hey i KNOW that green babe!!!!
should see him soon i'll send you some pics :-)

maria mcgregor said...

hey wolf, i'd love you for that! i'm most jealous. have fun.xx