Wednesday, February 28, 2007

hallo. eg kjøpte patrick wolf cden. eg vett det ikkje e særlig interressant for deg, men !!!!!!!!!! eg klare ikkje sei någe så eg copy+paste fra en mail eg skreiv te camden om det. og her e det søte intervjuet eg nevne! http://www.thelondonpaper.com/cs/Satellite/london/music/article/1157145572163?packedargs=suffix%3DSubSectionArticle

i bought the patrick wolf album yesterday. i wouldve done it monday when it came out but i didnt have any money. so last night i turned off all the lights and locked the door and took off my trousers (this is beginning to sound dirty, i dont know why i took off my trousers, but it felt like the right thing to do) and then i just lay on my bed and listened to the whole thing. im just staring at the screen now cause i dont know how to say how fucking amazing an experience that was. holy shit. CAMDEN! FUCK! patrick wolf is it for me. he is the bee's knees. the cat's pajamas. he's the snake's hips. and then something bad happened yesterday that totally gave me The Fear, and it's been giving me the fear ever since, and this morning when i woke up it was worse than ever and in the shower i thought my main arteries were going to burst from it, but then i listened to the magic position (this sounds like an advert for a miracle slimming cream, endorsed by second-hand celebrities) and now i'm okay. haha. i found some black ribbon and tied a bow around my neck and now i feel alright. i feel like i haven't actually told you yet how much i love this album, I LOVE IT SO MUCH and i watched a video interview of him where he says he's going to go marry a horse tomorrow, or a woman, or a man, and i just DIED in your arms tonight. must've been somethin y'said.

alright, i'm done! how do you feel about patrick wolf, i forget. what's your relationship to him? is there one? seriously, he will cure all your illnesses. like that iggy and the stooges song. "gimme danger little stranger, and i'll heal your disease. (there's nothing in my dreams but some ugly memories, kiss me like the ocean breeze.) dun dun"

4 comments:

ladybellen said...

Maria! du e så flink t å skrive. veldig synd at det ikkje blei noe av boken vår den gangen, for du har virkelig et talent t det åg din multitalented motherfucker!

intervjuet med patrick va kjempesøtt! han virke utrolig fantastisk. eg vil gjerne at du ska vise meg litt mer patrick wolf i påsken, kanskje lage ein mixtape t meg med eindel patrick wolf på? me får se. eg syns d va spennende at han blei sammenligna med kate bush og bjørk. spennende!

Lasse said...

idag har eg endelig hatt tid t å se de videoene av patrick wolf som du anbefalte, og eg må sei at eg e veldig fasinert. En utrolig vakker talentfull gutt. Forstår din obsession :)

maria mcgregor said...

så gøy at eg ikkje bare har vært kjempeirriterende med mitt patrick wolf mas!!! yay, du e too cool. eg ska lage mixtapes ahoy te deg og ska vise deg mer i påsken! du hadde elska det nye albumet!!!

hehehe, me må skrive bok en gang! me ska bli som te olsen twins ellen! me må franchise innen så mange felt som mulig! lipgloss! krølltenger! neglelakk! hundeklær! etc etc

lasse, hei, eg e ikkje heilt sikker kem du e! e det kanskje ellen eller ottar med feil navn? uansett, yay cool at du likte videoene, han e veldig veldig fasinerende! xxx

ladybellen said...

hahaha, vett ikkje kossen d skjedde- lasse va meg