Saturday, February 24, 2007








Her e noen bilder av en gutt som e modell men som eg ikkje har klart å finne noe ut om, utenom at han har vært modell for Dior Homme, svart hvitt bildene e tatt av Hedi Slimane som e en av mine yndlingskunstnere og min absolutte favoritt fotograf, bildene hans e ein av de første gangene eg opplevde å se noe og virkelig føle at eg aldri hadde sett noe sånt før, det komme ikkje så godt frem på disse bildene, men han eksperimentere veldig mye med fokus og blurred fokus og måten han kutte(crop) bilder på og detaljer som fokus for et bilde som va veldig stort for meg og forandra totalt mitt syn på ka som e et bra bilde, også e det jo selvfølgelig han som designe Dior Homme linjen og han e virkelig fantastisk flink te det. eg komme nok te å poste flerre bilder av han seinere en gang, men nå ville eg poste bilder av denne vakre vakre gutten som e et av de vakreste menneskene eg noensinne har sett! det e sikkert far fetched, men hvis du har sett han før eller vett noe om han, let me know!

eg fekk ikkje scanna Linda elsker kunst idag men eg love, first thing in the morning!! nå ska eg se The Brown Bunny, den Vincent Gallo filmen med den "kontroversielle" scenen kor Chloe Sevigny gir han en ekte blow job. excitement. god natt du søde.

3 comments:

ladybellen said...

han va veldig pen :) fine føflekker! men eg vett dessverre ikkje noe om han....

maria mcgregor said...

fantastiske føflekker! vett du kem andre som har fine føflekker? patrick wolf! damn straight!

maria mcgregor said...

eg savne deg, din føflekk-junkie!