Wednesday, February 14, 2007

Woop woop. Eg har tydeligvis greid å ha to forskjellige blogger, ein gjennom gmail, og ein gjennom det gamle systemet. Denne e på det gamle systemet, så eg må logge inn utenom gmailen, for gjennom den komme eg bare inn på ladybellen bloggen. Jaja, me har fiksa det nå! woop, yeah! Akkurat nå har me ein dødskul lærer som Hette Ryan Ellis Board. Siden hans e www.boardello.co.uk, han e utdanna fra central saint martins og e dødsmorsom. Han jobbe i Berlin. Me holde på å lage ting veldig rastk av sette sammen andre ting, også trenge det ikkje nødvendigvis å ha ein meining, det kan bare vær heilt sykt! My type of assignment :D Eg har bestemt meg for at eg ska lage ein modell av ein annerledes type kirkegård, kor gravsteinene e objekter som forklare kossen du døde...som ein stor beerbottle, eller ein sammensetning av masse siggarettstubber, eller et speil med hvitt pulver, eller ein stor french fry osv osv, også ska d hete noe som the honest cemetary, også ska d vær ein sinnsykt artsy kirkegård kor folk som angre på, eller e stolte av koss de levde livet sitt kan komme der, og la det representere sin død. yay glede meg, det blir gøy!! Meg og Ryan ska på det store Skiveloppemarkedet imorgen og finne ting t det! Han e så kul, han blir sinnsykt gira på våre ideer :)

masse kjærleik! Dette blei vel egentlig mer som ein mail enn som ein post, men me får finne utav kossen me vil ha det på denne blogspotten. Eg syns ivertfall me må poste våre arbeider her :) Sånn at me kan holde kverandre oppdaterte på ka me drive med!

savne deg dødsmasse!! Glede meg t å flytte hjem t Stavanger, for då kan eg komme oftere å besøke deg!

4 comments:

maria mcgregor said...

yeah baby yeah!

Young and Stupid said...

oi! bor du i stavanger? det var nå litt crazzzy, går nemlig på høgskole der (Noroff) til dagligs...eg finnes også på Folken av og te, er med i fotogjengen der. hmrph. snodig.

maria mcgregor said...

woah, du er fra stavanger? både jeg og ellen er derfra, jeg flyttet til oslo nå i høst! skummelt! vi pleide også å tilbringe mye tid på folken, jeg var bittelitt med i smf, og både meg og ellen har dekorert veggen på folken! ellen sin var den med de massakrerte bamsene og min var svart hvitt portretter med tekst. så du de?

chicida said...

fant denne posten med å trykka på tagen kjærleik, den kirkegården hørrtes utroligt kul ut ellen! har du bilder av an?