Monday, March 05, 2007

eg har akkurat hatt kanskje det verste marerittet eg har hatt någen sinne og eg e heilt frika. kan ikkje du kanskje, når du lese dette, poste masse fine bilder av fine ting, gjerne ting som involvere glitter og hester og sånn? eg vett at du sove nå og at det ikkje blir før eg har roa meg ned uansett men tanken på at du kanskje komme te å gjør det hjelpe litt. eg syns du ska gjør det, eller kanskje du bare kan sei någe fint. eg ska vær kjempesnill fra nå av, eg ska bare spise havregryn for resten av livet mitt, eg ska aldri drikke kaffe eg ska legge meg tidlig og ikkje sovne midt på dagen, hvis eg tør å legge meg igjen. eg ska holde meg te farger og glitter og fine ting fra nå av. eg gidde ikkje mer. kan du kanskje bare maile meg eller sende meg en melding eller någe med ein gang du lese dette? ikkje om dette egentlig men bare for det. eg trenge egentlig någen nå men eg har ikkje penger på mobilen så eg må bare prøve å komme ut av det og se om eg tør å gå ut av rommet mitt. okay, her e någen fine bilder av fine jenter. (eg har forresten ombestemt meg om jessica stam, eg elske hu. eg vett ikkje ka som feilte meg før.)



























































2 comments:

ladybellen said...

Shannon Sossamon va dritsexy på det bildet!

og alle de andre jente eva og veldig sexy og pene. du har god smak :)

maria mcgregor said...

haha of course. la du merke te little darlings?!