Friday, March 02, 2007



hallo, ska du reise hjem søndag? ska du fortelle foreldrene dine, du ska vel bo hjemme? anyways, tegneserie tingen e fucken amazing!!!! eg skreiv litt i en comment om det, men som sagt så e det heilt opp te deg koss manuset ser ut, men hvis du vil snakke om det underveis e det og veldig cool. har du någen ideer? samme type historie eller heilt aen historie? ser du for deg noen scener eller har du tenkt på en tittel eller et navn eller noen detaljer? aah, eg glede meg te å gjør dette!

meg og ottar ska starte filmklubb på skolen!! det e bare han og meg som styre den men alle kan komme, så det ska vær kver torsdag kveld og me ska lage filmplakater sjøl, også ska me gå foran med et godt eksempel og kle oss ut tematisk te filmen, og me oppfordre andre te å kle seg ut, også e der popcorn. me ska begynne med å vise Evil Dead 2 på torsdag fordi den syns Ottar e fantastisk og eg har kjempelyst te å se, også tror eg eg velge Velvet Goldmine te neste gang for den e sykt fin og den har ikkje Ottar sett. eg ska prøve å få tatt bilde av posterene og utkledningene. yes yes. eg fekk noen veldig dårlige nyheter idag, men eg bare maile deg om det nå. her e et te bilde eg fant fra kunst utstillingen vår på fyllearresten! av meg og ingvild.

No comments: