Saturday, March 24, 2007

Her e fire fantastiske sanger eg hørre på nå som eg tror du hadde likt!

Generation X (Billy Idol) - Dancing with myself
Cyndi Lauper vs. MSTRKRFT - Girls just wanna have fun
Primal Scream - Accelerator
The Pretenders - Brass in pocket

Har du hørt MSTRKRFT? De e fucken amazing! Det e halvparten av Death From Above 1979 som me elske som e oppløst nå, bare mye mer elektro og det e så bra!!!!! Se denne videoen, den e psycho cool!

MSTRKRFT - Easy Love


nå fekk eg lyst te å poste mer musikkvideoer så her e den fantastiske videon Veslemøy viste oss med de skjeggete mennene hu kjenne. Eg tror dette offisielt må vær den beste musikkvideoen som e lagt noensinne! Det skumle e at han minne meg om en über-gay Morrissey, som e et absurd begrep i seg sjøl.
Snuten - Easy being gay


Sigur Rós - Vidrar vel til loftarasa


Også hadde eg lyst å poste videoen te One of us is gonna die young av The Ark, som e en ufattelig fin sang, men videoen e so-so, men det va på grunn av antrekket te Ola Salo, englevinger og skinnhansker, og eg har en ting for skinnhansker, men eg gidde ikkje det MEN isteden, her e en video av min kjære søte Hedi Slimane for Dior Homme Spring 07. Eg innser at dette virke meget ulogisk, men se ihvertfall slutten av videoen kor der e en fyr med englevinger og heile avslutningen på showet e så jæævla kul, eg døyr, eg døyr!!! Musikken e av The Littl'ans som e fine.

Dior Homme Spring 07


eh, og her e et bilde av en blodtørstig ulv og en gutt med en ugle.



(det siste e av Gavin Watson)

Eg tror konklusjonen e at eg har en strong case av ADHD. Seriøst, tenk hvis eg har ADHD???

No comments: