Friday, March 02, 2007

IT'S GONNA HAPPEN!!

vett du ka?! tegneserien vår ska det bli noe utav! For på min nye fantastiske macbook e det et program som hette comic-life som e sånn at du kan legge inn bilder/scanner osv og lage frames med snakkebobler og comments oppe i hjørnet og virkelig alt du trenge for å lage ein tegneserie! det kan jo vær at du hadde hatt mest lyst t at me tegna alle snakkeboblene, og skreiv inni de sjøl ogsånn, men me dette programmet kunne me ivertfall laga veldig hurtige drafts/kladder med forskjellige tegninger, og veldig fort fått de satt sammen t ein tegneserie. Let me know what you think!

1 comment:

maria mcgregor said...

woah, så bra!!! det med snakkebobler og sånne kanskje någe eg hadde hatt lyst å gjør sjøl men som bare hadde blitt drit elelr eg hadde aldri fått gjort det, så dette e perfekt!!!!! hell yes! du må bare skrive meg en ny historie så kan me do it do it right! sei fra hvis du vil snakke om historien eller om ideer eller vil spørr om någe, det e eg selvfølgelig med på!!! eller hvis du har lyst å gjør det heilt sjøl e det og greit. exciting!!!!! eg leide forresten rushmore idag, håpe den e festlig. xxxxxx