Wednesday, March 28, 2007

me ska vise mulholland drive i filmklubben (Popcorn Holocaust) imorgen så her e bilder av den fineste mannen i verden, David Lynch. Eg elske David Lynch som du vett, hans nye film Inland Empire ska vær heilt mentally insanely fantastisk så eg mailte faktisk oslo-kino og spurte når den kom her men det e ikkje før i september. goddamnit. uansett, david lynch e og en fantasisk vakker mann, han e min number one old man crush! hvis du måtte sei någe, kem ville din number one old man crush vær forresten? det e kanskje bare meg som like old men, men hvis du måtte! gary oldman e og fin forresten. aanyway, det va ikkje poenget, poenget e eg elske david lynch og han e så fin og eg elske måten han e på og måten han snakke! han har en utrolig kul stemme. og han e så bra som gordon cole i twin peaks! heile shelly-tingen e frickin' amazing. onwards:






























eg elske håret hans!

3 comments:

Atle said...

ohh, viste isje at d va david så spelte han døve fbiduden i twin, nicenice, han har fatta d me hår ja!

maria mcgregor said...

oh yes, det e han. han har tatt fantastisk hår te et heilt nytt nivå!

Mieze said...

Just the best. Lovely!