Sunday, March 25, 2007

Når eg kjørte Atle hjem fra kinoen på fredag fant eg fram den gamle kassetten eg lagte når eg gjekk i 6 klasse. Plutselig kom alle minnene tebake: De uendelige diskusjonene over om det va to eller bare en jente med i Hanson, hvilken av jentene som va penest, også teslutt, hvilken av guttene som va søtest. Eg har defor fonne fram noen vakre bilder og den fantastiske sangen/ musikkvideoen av de tre guttene, med sine instrumenter i skogen (hadde forresten I will come to you på singel ;)




1 comment:

maria mcgregor said...

hahaha, eg va aldri en hanson fan! eg tror når hanson kom så va eg sånn 10 og allerede veldig kynisk te popmusikk! men anette som eg hang mye me då likte de, eg huske hu hadde en svær plakat på rommet sitt! oh man, alle diskusjonene om deres tvekjønnethet. men han midterste, aldersmessig, e ganske hot jailbait på en creepy androgyn måte. åh men eg elske den kassetten! me må cruise te den når eg komme hjem. oh yeah.