Friday, March 16, 2007

YOYO. Siden det va så lenge siden eg har posta nå, tenke eg at eg kunne poste noe eg syns e kult, og ikkje nødvendigvis noe eg eller du har laga. Hadde litt tid her eg satt, så eg tenkte eg kunne poste noen bilder fra Hotel Fox i Kjøbenhavn. Det va et hotell som blei laga i sammenheng me lanseringen av ein ny bil, som ikkje blei særlig stor success, men de laga ivertfall masse greier rundt d. Hotellet blei laga i sammarbeid me 21 kunstnere tror eg, og de aller fleste rommene blei ufattelig kule. Eg poste noen bilder av mine favoritter

Det aller kuleste rommet syns eg, Kitschy heaven!






Vett egentlig ikkje kor lenge siden dette va, for eg gadd ikkje gjør grundig reasearch, men her e ivertfall link t hjemmesiden hvis du vil se mer rom www.hotelfox.dk

5 comments:

maria mcgregor said...

thorleif snakte masse om hotel fox på modellkurset mitt i januar! men eg har aldri sett det! way cool! det kitschy rommet va fantastisk!!!!!!!! åh eg savne noen som sette god pris på litt kitschy keen!!!!!!!!!!

adjoun said...

I would love to stay in hte last room! heidi and peter here I come!

maria mcgregor said...

åh me sko sove en natt i det kitsch rommet etter roskilde!!!!! ikkje at me komme te å ha noen penger i det heile tatt!

maria mcgregor said...

okay, eg sjekte og kitschy heaven rommet e et medium rom som koste 1120 danske kroner, og det e ikkje per person men per rom per natt! så hvis meg og deg hadde vært en natt der hadde det blitt 560kr per person! med frokost! og dusj!! det kan jo gjøres? hvis me bare reservere i god tid så me får det rommet og legge vekk 600kr før roskilde? det hadde vært dødsfantastisk med et post-roskilde slumber party i kitsch heaven!!

ladybellen said...

hahaha! det hadde faktisk vært dødskult! eg har akkurat komt tebake t stavanger nå, og eg brukte litt mye penger i barcelona, så akkurat nå kan eg ikkje gi deg et 100% ja det gjør me. MEN, eg håpe jo å finne meg ein jobb, og d hadde jo vært et super slumberparty!