Thursday, April 12, 2007

HOLY SHIT eg e deprimert! Hedi Slimane ska slutte hos Dior Homme, han blei tilbudt en egen linje under sitt eget navn i tillegg te en fornyelse av kontrakten sin hos Dior men han har takka nei og nå vett eg ikkje ka han ska gjørr. Han skrive om det her på sin fine slightly-fransk engelsk: http://hedislimane.com/hedi2005/hedislimane.html

(ka faen har forresten skjedd med blogger poste siden? nå kan eg ikkje legge inn skikkelige linker lenger. goddamn!)

in other news, eg ska bruke 400 kroner på denne tskjorten fra house of holland:



joda, det e en kjempegod ide. se opp for en giant humongous hedi slimane worship post når eg får internett hjemme igjen! eg fekk forresten Stage, ein av bøkene hans te bursdag av pappa! den e svær og tjukk og har hardcover og e i sølv og den e så syykt fin! eg skulle vise den te deg men eg glemte det!

(her e der forresten någen way cool bilder av agyness deyn i den tskjorten!: http://www.houseofholland.co.uk/collection_groupies.html de har og en "wham bam thank you stam" tskjorte)

6 comments:

Mari Katrine said...

400 kr e ingenting, for t-sjorten e jo veldig tydelig ein investering som komme te å øke livskvaliteten din betydelig. kjøp, kjøp, kjøp! om du gjør det rett ette du har fått stipend får du ikkje dårlig samvittighet! pluss ann kan holde deg varm i vintermånedene!

ladybellen said...

Eg syns og den tskjorten e verdt all epenga. bushdagsgave t deg selv :) yeah!

Atle said...

nye bjork sang på discobelle.net

ladybellen said...

ja eg såg det! likte an. hørte an et par ganger etter kverandre! tror den nye cden kan bli bra! yay glede meg

maria mcgregor said...

i disse grusomme vintermånedene? der e så varmt her! det e ekkelt! men ja, eg kjøpe den imorgen når eg forhåpentligvis har fått fiksa internett! hurrah!

Mari Katrine said...

INTERNETT!!! *danse rundt for internetten..* tenkte te neste vinter! planlegging fram i tid! nå e det ikkje strålende varmt her men det e verfall sol! ikkje det at eg får oppleve mye av ann for eg e på jobb å kan se på alle menneskene som går forbi me is.. det e greit det, vett'u...