Tuesday, May 22, 2007

EG E SÅ LEI AV DETTE JÆVLA PROSJEKTET!!!!!! herregud!!!!! god fucking damn! eg vil bare at det ska vær ferdig, alt! eg drite i vernissasjen, te helvete med alt, eg vil bare ha min jævla båskarakter og bli ferdig med det. forstørrelsene va ikkje så fine, de e veldig grå og crappy, de små bildene, som eg fremkalte en aen plass blei perfekte og det suge! imårå må me gå runde og snakke om arbeidet vårt og eg komme bare te å vær så jææævla pessimistisk, eg komme bare te å snakke om alt som har gått feil, kor drit det blei, at eg e misfornøyd. argh. nå har eg kjøpt roskildebillett, så nå e eg offisielt ruinert. eg har brukt 3-4000kr på dette prosjektet, japan photo og studio technika kan brenne i helvete!!!!!!! sorry, eg måtte bare få det ut. kossen har du det? her e et te bilde av mari eg likte veldig godt men som ikkje paste inn i prosjektet mitt. okay glem det, her e fire te bilder. xxx har du det bra?




No comments: