Wednesday, May 09, 2007

Eg har funne ut kem pojken e!!!!! Dior Homme gutten som eg e håpløst forelska i e ikkje modell, han spille trommer i These New Puritans som e fra London og lagte den fantastiske musikken te det siste Dior Homme showet! det samme som han gjekk for. Han hette George Barnett og har en tvilling bror, Jack, som synge i bandet. Når Hedi fant ut at George planla å studere tailoring ga han han en internship hos Dior Homme, og han e nå Hedi sin muse og accomplice, ifølge Arena Homme Plus, haha. way cool!



her kan du hørre en liten del av Navigate som va på Dior showet:
http://www.myspace.com/thesenewpuritans

eg har brukt mine siste kroner (ca. 500) på to Hedi bøker; Intermission og Portrait of a Performer.
(bildet e av Dean Chalkley)

2 comments:

ladybellen said...

Haha YAY! Du fant utav det!!!
Gratulere! Fekk du svar av hu du spurte på flickr? Eller fant du det ut på ein aen måte?

maria mcgregor said...

nei, eg fekk ikkje svar av hu, men hu la meg te så nå kan eg linke meg sjøl te dior homme gutten med to ledd! anywhore, ottar snakte om et blad de hadde på jobben hans, på den fancy fretexen på grunerløkka, kor der va en hedi artikkel så eg kjøpte det, og der va han. nei vent, det va forresten når eg kjøpte dazed and confused med naken kate moss på coveret at eg fant det ut, eg bare bladde om også va der et bilde av han som spille trommer. i pine, i perish! swoon etc.