Thursday, May 10, 2007

Via 80sig.blogspot.com, fant eg denne bloggen: http://2depressed2getdressed.blogspot.com/. Det e ikkje så mye på an ennå, men d va ein link t denne fantastiske tskjorte-siden http://www.animalshirts.net/


Eg syns disse jesus tskjortene va veldig fine:
Jesus Shirt Ressurection:


Cross Jesus Shrit



ellers va det generelt et fantastisk utvalg av superfantastiche-tacky-dyremotiver

ME HEARTS!!!






man skulle nesten tro denne va tatt rett ut av Veronica sitt Visual Arts prosjekt:


IT`S A BUTE!!

klare ikkje betsemme meg for kafforein eg vil ha! Eg helle mot haien som bite seg aggressivt igjennom tskjorten, men eg e usikker, den hadde ikkje de beste fargene. Fargene på cobra tskjorten derimot e jo killer. den gjennomtrengende grønnen som lyse fra øynene- so many choices! Vurdere å redusere hele klesskapet mitt til kun animal-print tskjorter. Eg kan bli kjent som dyre-print ellen, og sporte en ny tskjorte hver eneste dag! WOOOHOO

2 comments:

maria mcgregor said...

åh herregud så fantastisk!!!!! eg lene og mot den haien, den va mightily awesome! kor mye koste de? der e en gutt på skolen min som har den beste tskjorten noensinne! på framsiden e der et smørbilde av leonardo dicaprio også står navnet hans i stygg løkkeskrift og bakpå e titanic logoen! ååh den e så fin!

ladybellen said...

de koste 17 dollar kver, det e uten porto, men eg regne med det blir rundt 200 kroner for ein- ergo: INGENTING!