Tuesday, June 26, 2007

HVOR ER DE NÅ?- 1. Del: Jurassic Park kidså

Tim Murphy- Joseph Mazzello



Joseph Mazzello er nå 24 år, ferdig med college og holder på med sin debut som filmressigør. Vi gleder oss til resultatet!

Lex Murphy- Ariana Richards


I 1993 prøvde hun seg som sanger med denne Japanske utgivelsen. Musikken er beskrevet som "a mix between teen-pop and dance friendly ballads of the early-1990s".



Idag er Ariana 29 år og jobber som kunster. Flere av hennes verk er utstilt i diverse California og Arizona gallerier.

3 comments:

maria mcgregor said...

haha, eg glede meg te neste del! eg må kanskje brush up på min jurassic park knowledge, etter at me blei cruelly eksklidert fra jurassic park mimeleken! men musikkvideo tingen va festlig!

ladybellen said...

Ja musikk-video mimeleken va dødsmorsom! haha, må sei eg va veldig glad i gjennomsyngingen av britbrit sin karriære og! haha, men eg fant ut at eg hadde glemt heile to sanger: don`t let me be the last to know (når hu springe rundt med han mannen på stranden som har superstort skille fra badeskjortsen, og I love rock and Roll...

maria mcgregor said...

åja, de hadde eg og glemt! det va jo virkelig to høydepunkter der, me tar de neste gang! me må kanskje hive med musikkvideo reenactment i leken og!