Monday, July 09, 2007

Obsession-sanger Del 1

Eg har enkelte sanger som eg blir kjempeobsessed med for evig og alltid. det skjer hovedsaklig når eg e deprimert og eg kan/trenge å hørre på den samme sangen på repeat, alt fra 5 ganger te i flerre timer, fordi det e beroligende (selv om sangene vanligvis e kjempedeprimerende. det e tydeligvis en uslåelig kombinasjon!). dette e en sang eg hørte masse på i 2004 som eg blir like frika av å hørre nå, den e fra Soviet Kitsch, Regina Spektor sitt fantastiske førstealbum.

Regina Spektor - Ode to divorce



The food that I'm eating
Is suddenly tasteless
I know I'm alone now
I know what it tastes like
So break me to small parts
Let go in small doses
But spare some for spare parts
There might be some good ones
Like you might make a dollar
I'm inside your mouth now
Behind your tonsils
Peeking over your molars
You're talking to her now
And you've eaten something minty
And you're making that face that I like
And you're going in, in for the kill, kill
For the killer kiss, kiss for the kiss, kiss

I need your money, it'll help me
I need your car and I need your love

No comments: