Monday, August 20, 2007

e det galt at eg har lyst å kjøpe disse?




de e fra Klasik vintage sunglasses and eyewear. disse e Mens pre-1970s briller i "natural wood finish", det ville vært rundt 2000kr for innfatningene med prescription glass i, som de fikse, som e dødsbra for mange optikere e ikkje keene på å sette glass inn i gamle rare briller. 2000kr for alt+shipping e vel ganske bra? kanskje høst-stipendet mitt... men det hadde sugd sinnsykt om de ikkje va fine på. men eg passe den brillefasongen, eg bare håpe ikkje de e mindre enn eg tror de e, eg har lyst på någen store a la din mors lilla reserve briller, men disse e kanskje ikkje så store. ka tror du? eg får tenke på det..

någen bilder av Graham Coxon, mitt store brille-ikon:



hvis eg hadde sett ut som Graham Coxon hadde eg vært lykkelig.

1 comment:

ladybellen said...

det va veldig fine briller. ellen sier kjøp :D