Tuesday, August 28, 2007

innstillinger

okay, eg har fiddled around litt med blogg-instillingene og gjort små forandringer, men det e veldig veldig enkelt og eg kan gjør ka enn me vil, så hvis du vil forandre på skrift, farger etc. bare sei ifra. eg har bare prøvd någen ting, post-tittel farge kan me fikse på og, men denne grønne va hvertfall bedre enn den orange. og! nå har me en sånn mal kor der e en link te Older Posts på bunnen! eg har alltid vært irritert over at me ikkje har hatt det, så; suksess. okay sei fra ka du vil ha så fikse eg det, eller hvis du vil kan du selvfølgelig fikse det sjøl, bare gå på bloggoversikten og finn Innstillinger->Mal. Go team!

2 comments:

ladybellen said...

eg fiddled og bare litt rundt. fekk litt vondt i hodet av noen av fargene du hadde valgt fr eg har skjermen min veldig lyst innstillt og kunne såvidt se forskjell på den hvite bakgrunnen og de. men det eg har laga nå må du jo selvfølgelig bare forandre :)

maria mcgregor said...

hei, det e cool, skjermen på denne dataen e faktisk ganske mørk, så det hadde nok blitt vondt på laptopen min og!