Tuesday, August 21, 2007

Welcome to the Ranch!! Yiiiiiihaaa :)

Her er en liten billedserie dedikert til min nye arbeidsplass. Grunerløkkas beste butikk, med verdens vakreste og flotteste skomerke; Kowlaski.


Jeg hadde forliten og ekkel strømpebukse på meg idag. Heldigvis har vi en rekke lekre strømpebukser og knee-highs til salgs i butikken. Jeg valgte disse snacksy knesokkene,


jeg selger en rekke praktiske sko-relaterte produkter som skohorn, skokrem og skosåler og for ikke å glemme odor stop!



Nevnte jeg de lekre strømpebuksene?


legg merke t hestetihtsene- masse nesebor


Diverse bilder fra min arbeidsplass







bak dette skuret har vi lager


HJEEEEELP, NOEN STJELER ALLE KOWALSKI SKOENE!!!!


nærbilde av de fine capsene


Har eg fått sagt kor mye eg eeelske veggmalingen? Sånn herlig "rustik-look"



De veganer lagte fake-skinn veskene e faktisk ok

3 comments:

maria mcgregor said...

e veskene handcrafted av thrifty veganere? glede meg te å besøke deg på jobb og kanskje investere i någen 50%s comfort-lasting Kowlaski sko! kossen e folkå?

ladybellen said...

kaffornågen folk? eg e heilt alene hele dagen! meine du de som komme å handle? det har vært alt fra afrikansk gutt som fridde t meg og spurte om eg syns han hadde tjukk mage, t frongerfrue. 7 timer e sinnsykt lenge....

Lille Blaa said...

my word, for ein SWISH butikk!!! (les: hm.. spenstig innredning..?)