Saturday, September 29, 2007

Dirk Bogarde, how i adore you pt. 2

Eg har kjøpt: Dirk Bogarde, Screen Icon collection!!! yay. den har syv dirk bogarde filmer og kosta 300kr. eg har ikkje fått den ennå då, men den har syv filmer som eg ikkje har sett med han, inkludert Victim som eg har hatt dødslyst å se lenge. det e så irriterende at alle de filmene eg virkelig vil se aldri e lasta opp någen plass, hadde eg bodd i stavanger hadde det ikkje vært någe problem siden biblioteket e above and beyond Fantastisk(!) når det komme te film, og film som e vanskelig å få tak i, men her må eg nesten kjøpe ting eg vil se hvis det e gammelt eller ikkje hollywood film. anyho; filmene i den e: Victim, Accident, The Servant, The Blue Lamp, Hunted, The Spanish Gardener og The Sleeping Tiger.



Det hadde forresten vært kult hvis du gjorde en top 10 eller top 5 eller 3 eller 20 liste av favorittfilmer og!

No comments: