Tuesday, September 18, 2007

FUCKING PISS SHIT GODDAMN!

idag va det noen punk-ass italiano kids som ikkje kunne engelsk eller norsk som kom inn i butikken. Han eine gik ut med ein gang mens han andre kom bort t kassen og dro ut en haug med 50 lapper (sånn seriøst tjukk bunke) og ville veksle med ein tusenlapp. eg sa eg ikkje ville, og han fortsatte å hive penger foran meg type "ok, gi meg 400 då" så fortsette eg å nekte, og seie at han ska gå t ein bank å veksle, og at eg ikkje vil. Han vil ikkje gi seg og begynne å sei bank commission om og om igjen, og eg bare seie at eg ikkje forstår og at eg vil at han ska gå. så skrive han bank comision på et ark og ifte det foran meg og fortsette å sei bank commission, så seie eg igjen at eg ikkje forstår og at eg vil at han ska gå. Så går han endelig....så ca ein time seinere vil eg sende ein melding og oppdage at telefonen min ikkje e der.

eg ringe, og høre an ingenplass i butikken. eg ringe på ny, men ingen telefon. så ringe eg ein gang t, og gjett om det ikkje e punk-ass drittsekken som tar telefonen. eg rope at eg vil ha telefonen min igjen og at de må komme tebake med an. de bare fortsette å sei hæ hæ? og e jævla dumme. eg legge på og ringe opp igjen. så spør de "how much how much" og eg seie, NEI! eg vil at dokker ska komme tebake med telefonen! så legge eg på. og ringe t mor og gråte litt også fortsette dansen sånn. eg får mor t å ringe t de, og de bare seie how much, og 300 osv.

faens jævla drittsekker! eg e avhengig av den mobilen, og nå har eg ingen nummer, og det va bare så fuckings jævla drit. eg har ivertfall fått sperra mobilen så de ikkje kan ringe rundt for tusenvis av kroner t strømmen går. faen og.

3 comments:

Kirsten said...

Off herregud! Nå har eg kje så mye erfaring me akkurat sånn en situasjon, seriøst, d e frekkhet på det høyaste nivå! Har du melldt d t politiet? Du vett koss de ser ud.. En aen ting du hadde konne gjort e ringe (vett kje om d går an siden du sperra d?) å avtale å møde de i butikken igjen å så prøv å få telefonen tbage uden å betale?? Vett kje heilt ka du ska gjør, for viss de vill så kan de jo bare forsvinne.. Urgh stress! Sorry at eg ikkje klare å komme på en bedre løsning.. Men at de tørr! Håååbe at det ordne seg! :S

maria mcgregor said...

herregud! jævla fuckings satanunger! så utrolig jævlig kjipt! åh faen då! eg banne hardt på dine vegne! ka e løsningen? bare ny mobil begynne på ny? sorry, det suge så sinnsykt! eg sende kose-brainwaves din vei.

ladybellen said...

ja, eg har sperra mobilen for nå, og eg vil ikkje prøve å ta kontakt med bæsjene, så for nå har eg skreve mail t sjefen for å spør om me har forsikring på sånne ting, også har eg skreve mail t telenor, bestillt nytt simkort og spurt om de kan gi meg et godt tilbud på ny mobil...men d va dødsdrit!!