Friday, September 07, 2007

Scott Treleaven

Scott Treleaven e en fantastisk fotograf og collage-artist fra Canada, han e og forfatter og har jobbet med film. her e någen av hans bilder og collager (tittelen står under bildet hvis eg har an):



man is a bad animal


my dear, my darling, do you hear me where you sleep?


myke





spit


hand of glory


hell for leather


jamie II


knife


the last frontier


bennett


dais


dog


dog skulls ("humanely acquired")


feeding men to their ghosts


fra 1996 te 1999 ga han ut et zine som hett "This is the Salivation Army", han har nå gitt ut en bok me alle ti utgaver av zinet, kalt The Salivation Army Black Book som e signert og nummerert, den e en limited edition av et opplag på 666 copies og den har eg kjøpt for eg har fått stipend! huzzah! det blei bare sånn 350kroner kanskje. yay glede meg te å få den. eg har og kjøpt mye aent tull men det kan me ta seinere.



Scott har skreve en short-story kalt Bugcrush, for en samling av queer horror stories, den blei lagt om te en kortfilm av Carter Smith, og vant prisen for Short filmmaking award på Sundance i 2006, den e utrolig creepy og vakker, eg såg den på Sundance sin internettside når den hadde komt ut, men eg finne den ingenplass på internett nå, som e litt synd. men her e traileren for den!

Bugcrush (2006)


filmen har og en creepy webside.

No comments: