Tuesday, October 09, 2007

hvor er de nå? del 3: Anna Chlumsky

Hvem husker ikke My Girl, og sjarmerende Vada Sultenfuss, som bare var så kjempekjempe søt?

(100000 snaps for tightsene, og det herlige vennskapet med vår alles favoritt culkin)

Deretter kom den ikke like sjarmerende, men dog sjarmerende My girl 2
lille Vada får sitt første kyss og tar hull i ørene.

Etter det forsvant Anna Chlumsky litt, før hun dukket opp som en ikke-noe-søt-og sjarmerende-i-det-hele-tatt tomboy i filmen "Gold diggers- the Secret of Bear Mountain" med Christina Ricci (denne filmen har jeg faktisk-på en måte- sett. Faren min kjøpte den på amerikansk VHS og jeg så den på sånn skurre-tv for jeg skulle se den selvom vhs spilleren vår ikke ville) Uansett. Anna Chlumsky var i puberteten, hadde kort hår og var rett og slett definisjonen av "those awkward teenage years"
(DYKE!)

Etter det forsvant hun bare. Plutselig i løse luften! Hun gikk på college i New York, og fikk bli litt voksen. Hun var med i en rekke off broadway productions:

I fjor dukket hun opp på tv skjermen igjen i en episode av "Law and Order"


Nå er hun 27 år gammel og forlovet:



Og vi gleder oss til å se henne i "Blood Car"
"In the near future, gas prices are at an astronomical high. One man is determined to find an alternate fuel source. That alternate fuel source turns out to be blood...HUMAN BLOOD."

7 comments:

maria mcgregor said...

wow blood car!!!!!!!!! hahahahahah herregud selv om filmen handle om menneskeblod som blir brukt som fuel kan man ikkje kalle filmen blood car! men oh man den vil eg se!

åh du e min lille politiske korrekte ellen! (dyke!)

maria mcgregor said...

hahaha okay nå såg eg traileren, den såg festlig ut! ikkje så keen på quentin tarantino editing på slutten der, men ellers ser det jo knakandes kjekt ut.

ladybellen said...

ja, enig. eg syns at navnet på produksjonsselskapet "fake wood wallpaper" og e et godt tegn t at filmen må inneholde ein del uhyre festelige momenter. enig i at traileren e litt vel tarantino-ish, men utenom det ser du ut som en perle av en film

ladybellen said...

dyke e et bra ord

ladybellen said...

det høres så badass ut.

maria mcgregor said...

lesbot e og et bra ord

ladybellen said...

hahaha, et amazing ord