Friday, November 23, 2007

Hvor er de nå? Del 4; Popular gjengen!


Noen ser vi igjen av og til, andre er helt borte.

Harrison John- Christopher Gorham
Christopher e vel den i popular gjengen som e mest suksessfull akkuratt nå. Han har rolle i Ugly Betty som bare e sååå populært i usa. Good for you Christopher Gorham- you go Christopher Gorham
Og siden Popular va nok ein teenage serie som hadde gamliser som spillte high schoolers tenkte eg at eg skulle nevne kor gamle alle va når de spillte i popular. Chrstopher va 25 når popular starta i 1999, og e idag 33 år. OG HAN E GIFT MED POPITA FRESH

Sam McPherson- Carly Pope

Carly Pope va faktisk bare 19 når hu kastet seg inn i rollen som brunetten sam. En baby. hu har spillt i masse serier. most recently Dirt med courtney cox arquette som går på fem. der spillte hu sånn crack hore som kyssa jenter. såg ein episode eingang. fekk det ikkje heilt med meg. hu e ivertfall 27 idag

Mary Cherry- Leslie Grossman

mary cherry e kul, Leslie va 28 år når popular begynnte! hu auditiona egentlig t rollene som sam og nicole, også skreiv t mary cherry rollen t hu. så spillte hu jo og i what i like about you. eg e lei av dette allerede. del 4.2 komme snart

3 comments:

maria mcgregor said...

no way!!! han e gift med POPITA FRESH? shit! den serien med sam hørtes nesten litt festlig ut, hadde det ikkje vært for at bare tanken på konseptet FEM gjør meg litt småkvalmen. marry cherry e den beste! men nicole og e ganske fantastisk. og eg haate what i like about you, kor mange sesonger kan de fortsette med akkurat de samme plottene om igjen og om igjen, i og med at de va dårlige første gangen. spørsmålet e vel egentlig kor lenge kan tv norge fortsette å sende det mølet i reprise. åh popular e så fin! det e akkurat som mean girls i tv serie form. glede meg masse te 4.2!!! og! her e en side som hette Former Child Star Central: http://members.tripod.com/~former_child_star/ som ifølge the times tydeligvis e "An information mecca." jaja, eg har ikkje sjekka den men kanskje den kan være nyttig! lang kommentar. ska skrive mail te deg nå forresten.

ladybellen said...

dirt e ikkje noe festelig. courtney cox e sånn ruthless editor et eller aent for et kjendisblad, og så e det ein flink fotograf med mentale problemer. også e courtney utro med ein fyr som e sammen med ein former star og hu falt inn i drugproblemer kor carly pope henge og har sex med hu? d va ivertfall det eg fekk med meg.

maria mcgregor said...

nei okay det hørtes utrolig lite festlig ut. courteney cox e creepy.