Saturday, November 24, 2007

Hvor er de nå? Del 4.2; resten av Popular gjengen!

Nicole Julian - Tammy Lynn MIchaels

Tammy Lynn Michaels blei oppdaga i new york av ein talentspeider, og fekk rollen som nicole bare ein uke etter at han hadde dratt hu t los angeles! Men etter popular har hu bare spillt i tre-fire serier (inkl L word) hu kom istedenfor ut av skapet og blei sammen med Melissa Etheridge og har nå to tvillingbarn. Hu va 25 år i 1999.

Brooke McQueen- Leslie Bibb

Leslie vant Oprah Winfrey sin model-search-competition ting i 1990 når du va 16 år. Så va det litt modelling her og der og så flytta hu t new york og gikk på skuespiller-skole og eg syns ikkje hu har gjort noe spennende etter popular, men hu har nå vært litt her og der. hu ser veldig lik ut idag, bare litt eldre (høhøh)- oi så morsom eg e

Carmen Ferrera- Sara Rue

Eg valgte dette bilde for når eg søkte på bilder av hu va nesten bare slanke-debatt bilder. hu ser ganske rar ut i fjeset nå som hu har tatt av så mye. jaja. nok om det. Sara har og spillt i litt serier her og der, og småroller i filmer som "the babysitter" i the ring... men ingenting spennende. Hu bor i LA med sin mann og sine to katter og enjoys gardening. imdb har så mye bra trivia. glemte jo selvfølgelig å si at hu spille og samle på vintage guitars...og hu va forresten bare 20 når hu begynnte å spille i popular

Sugar Daddy Benardino- Ron Lester

Ron Lester har en så vakker og rørende IMDB biog at eg bare må copy-paste den rett over her:
Ron Lester gained celebrity status at an early stage in his career, but his draw in Hollywood seemed to be based on one physical characteristic - his weight. Obese since 5 years old, by the time he was 30 years old, Ron weighed 508 pounds. Hollywood hired him as the lovable fat kid but his health was in serious danger. With the support of his friends, family, and co-workers, Ron decided to go through an experimental (at the time) type of gastric bypass surgery that almost took his life. When he recovered from flat-lining on the operating table Ron began to lose the weight - and his celebrity identity. 348 pounds were lost in under two years and he's had 14 plastic surgeries to tighten and remove excess skin. Now Ron has a hard time getting the roles he once won. Admits food was his 'drug of choice' to cover up pain from often being the new kid in school (he changed schools often due to discipline problems), and the death of 22 close friends and family members throughout his life. (han va 29 når han fikk rollen som SD- like gammel som Mary Cherry)

Lily Esposito- Tamara Mello

Hu her va det ivertfall vanskelig å finne et semi-recent bilde av. hu har og hatt en rolle her og en rolle der. veldig kjedelig. hu va 23 i 1999, e idag 31 årm ifølge imdb singel med hund. slem hund.

3 comments:

maria mcgregor said...

ouch, sugar daddy bernadino sin bio va en skikkelig tearjerker! og sarah rue såg litt creepy ut i ansiktet. og leslie bibb såg lik ut bare litt eldre. høhø. men du glemte adam the crazy gay/not-gay male cheerleader bitch from hell! han e jo den mest famøse av de alle! med sitt bås-pene ansikt og award winning drama series. hello fame!

denne posten redda meg fra en heftig bølge av soverus, takk! må kanskje begynne på kaffen nå. og! ka vil du se imårå??

ladybellen said...

eg vett ikkje.....eg glemte jo og Josh Ford, April Tuna, Bobby Glass og alle de, men det e så mange! og adam e jo bare med i to episoder uansett. han e jo ikkje i gjengen!

maria mcgregor said...

det e sant. eg tror eg såg bobbi glass i et eller aent nå nylig. ikkje at det eg såg hu i nødvendigvis va nytt. eg kan ikkje se for meg at hu får en særlig stor range av ting å spille. huske ikkje ka det va...