Thursday, November 01, 2007





imårå må eg på sykehuset og ta røngtenbilde. va hos legen igjen idag fordi eg ikkje har blitt någe friskere siden eg va der på mandag og fikk ny antibiotika. infeksjonen min har gått opp fra 78 te 96, ka enn det betyr. eg har fått ny antibiotika for tredje gang siden ingen av de andre to virkte. eg får ikkje sove for når eg legge meg ned hoste eg så hardt at eg enten ikkje får puste eller nesten kaste opp, og hostemedisinen virke ikkje. eg har vært syk i tre uker, hatt fire legebesøk og eg e så jævla lei. AGH! sorry eg måtte bare klage litt. eg skulle ønske eg hvertfall orkte å spise någe, nå spise eg bare litt druer kver dag. eg hate å vær syk.

1 comment:

ladybellen said...

off! stakkar deg. så utrolig jævlig. eg håpe de finne utav et eller aent, og kan få deg frisk som en fisk så snart som mulig. bare gi beskjed hvis du vil ha sykebesøk! god bedring. (og det e lov å klage MASSE når man e så syk!!)