Monday, February 25, 2008

He's fucking Ben Affleck

8 comments:

Atle said...

fan så bra!!!!!!!!!!!
syktsykt me folk han hadde fått me på det, hahaha

maria mcgregor said...

delen me harrison ford va faen den beste! og når robin williams hive vann på seg sjøl i en slags fake-cumshot. klassisk.

asthmabunny said...

hjelp eg får det ikkje opp!!! ka kan eg søke på på yourube for å finne det???

maria mcgregor said...

jada! copy paste Jimmy Kimmel Is Fucking Ben Affleck i youtube

maria mcgregor said...

eg e forresten hos faren min siden igår og te litt seinere i uken, så då får eg ikkje traci, i love you før eg komme hjem, men det bler bra.

asthmabunny said...

eg tror du komme t å like an! eg fekk forresten sett an på dlisted. Festelig!!!

maria mcgregor said...

det gjør eg sikkert! eg har uansett en major crush på traci lords, så uansett kor shabby det e blor eg glad.

eg føle plutselig ikkje fullt så mye hat mot ben affleck!

maria mcgregor said...

*bler