Monday, February 25, 2008

meatfest i creepy abandoned kjøleskap!

4 comments:

asthmabunny said...

dritskummelt! faktisk skumlere enn eg huska det!!! Jeebus!!

maria mcgregor said...

eg huske bare det va dødsfreaky å åpne det kjøleskapet og bare finne masse svære klumper kjøtt! spesielt siden de ikkje va gått ut på dato, og plassen spg ut som den hadde vært nedlagt ganske lenge. va døren åpen når me gjekk inn?

asthmabunny said...

ja døren va åpen. også va det så freaky for eg hadde vært der dagen før og då va døren låst.

de store posene med kjøtt hadde ikkje noen dato? eg trodde bare pølsene på nederste hylle va noe merke, mens resten bare va store klumper uidentifisert kjøtt?? Og at det va i et kjøleskap og ikkje en fryser.

maria mcgregor said...

ja eg meinte "gått ut på dato" som i ferskt/ikkje råttent.