Sunday, April 13, 2008

Lindsay Lohan Appreciation Society part 2

Denne søndagen så vi Georgia Rule (2007):


Plusser:
+ Lindsay Lohan spiller en hovedrolle
+ Det var på en måte en liten sexscene
+ mange skimpy outfits
+ Når Lindsay skremmer de lokale jentene ved true med å "hunt down all your boyfriends and fuck them stupid!"

Minuser:
- Lindsays love interest var stygg, og mormoner
- Hele filmen var kjedelig og teit med masse løse teite unødvendige tråder, og gikk frem og tilbake i evigheter
- Utrolig dårlig dialog
- Den unødvendige scenen hvor Lindsay slåss med en liten gutt og han får stå.
- Alle georgias rules
- hele plottet
- at de hadde casta barndomshelten Cary Elwes til å spille sexovergriperstefaren
- Lindsay Lohan hadde stygg spraytan og stygg taxisete veske


Lindsay Lohan Appreciation Society gir derfor denne filmen 1 av 3 mulige Lindsay Lohan hoder

22 comments:

MR style said...

i just loathe lindsay !! she ruined her career with alcohol and drugs !

asthmabunny said...

The Lindsay Lohan Appreciation Society loves Lindsay Lohan, no matter how many drugs she takes or vodkashots she drinks. It´s called unconditional love.

Anonymous said...

Who are the members of this society?! I wish I could join:)
Kirsten

m. mcgregor said...

The Lindsay Lohan Society believes in Lindsay Lohan as an omniscient being, who therefore knows what the ultimate thruths in life are and so cannot be wrong in anything she does. It is simply an impossibility! Do not attempt to argue with this principle! You are the Heathen, Mr. Style!!

m. mcgregor said...

kirsten! det e meg og ellen som e medlemmer, men i sommer når me sikkert har sett alle lindsay lohan sine filmer tenke eg me kan arrangere et "best of lindsay" klubbmøte, og då kan du joine!

m. mcgregor said...

det e og mulig at du ikkje e kirsten som uttales på engelsk, men ellen sin kirsten som uttales på norsk. isåfall, hei!

asthmabunny said...

It is also of course possible to join by adding your own plusses and minuses in the commentary field of our evaluations :)

Anonymous said...

Heisann jenter! Det var nok Kirsten som uttales paa norsk som ville bli medlem av denne fantastisk klubben. Er stor fan av Lindsay og hennes filmer, spent paa de neste evalueringene. Har planer om aa se Georgia Rule ikveld! Yeay! (K.G)

m. mcgregor said...

du må komme tebake me plusser og minuser på georgia rule etterpå! the lindsay lohan appreciation society glede seg!

asthmabunny said...

kirsten, du vett at hvis du trykke på name/url knappen kan du skrive navnet ditt istedenfor som anonymous

Kirsten Gort said...

Faktisk hadde jeg ikke forventet at filmen skulle slutte slik, hadde egentlig ikke peiling paa hva cluen med filmen var.
Er enig med alle plussene som ble gitt, har noen ekstra minuser og foeye til:
- slutten og plottet (hun forfoerte stefaren hennes og det var helt okay? Vi faar jo ikke vite hvorfor hun gjorde dette. Med andre ord handlet historien om en mor som tilgir datteren hennes for aa ha forfoert og ligget med den nye mannen hennes...merkelig)
- de smaa guttene var ogsaa unoedvendige, hadde egentlig forventet at de tilslutt kom til aa ha en stor rolle i filmen, men nei, de bare var der.
- Skriket til Linsay Lohan naar mormonen tar henne paa puppen, det var ikke realistisk og vondt aa hoere paa.

Jeg syntes historien var merkelig og fullt av meningsloese ting.

asthmabunny said...

Eg tror ikkje hu forførte stefaren sin, danår hu gjordedet på slutten gjorde hu det bare fordi hu trodde moren heller ville ha han enn hu, og etter flere år med misbruk visste hu kossen hu sko playa han, eller?

asthmabunny said...

men eg e ellers enig! Paa sondag ska me ha evaluering av i know who killed me, saa daa e det bare aa sende plusser aa minuser. Welcome to the society

Wireless said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

DJ naMor said...

hei, omatte omatte eg kan verme i denne klubben? :)

m. mcgregor said...

ja!!! mange ganger ja! ein gang idag poste me om I know who killed me, då kan du kommme med dine plusser og minuser!

m. mcgregor said...

eg tror forresten og at han stefaren va skyldig og lindsay va uskyldig, sånn som ellen sa.

asthmabunny said...

Kommentarrekord på bitches! OMGOMGOMG


velkommen i klubben Linda!!!!

m. mcgregor said...

i know i know!! det e så definitivt rekord! nå kom dokker over på i know who killed me posten og sei ka dokker syns om den, lindsay-groupies!!

Anonymous said...

Den sterkeste minusen or min del paa denne filmen blir:
- eg misforstod heila hitorien, eg syns plottet iche va tydeligt i d heilatatt.

Men eg trodde at Lindsay proevde og forfoere Simon og, men at Simon va smart nok t aa avvisa henna noge stefaren iche va. Lindsay likte aa forfoere menn fordi hu daa hadde makt oeve de, pluss hu vett iche ka ekte kjaerlighet innebaere.
Men okay, daa maa eg finna tid t den neste filmen:) Yeay!

Kirsten Gort said...

Shit glemte navnet mitt der, siste posten va fra meg:)

m. mcgregor said...

eg fatte ka du meine, og eg tror det va sånn at fordi hu blei misbrukt av stefaren fra hu va tolv år av så trodde hu at sex va eineste måten å få någen te å elske hu og sånn, så derfor prøvde hu å forføre simon. men eg e enig i at historien og plottet va utrolig tullete, og måten det gjekk fram og tebake på va kjempeirriterende og forvirrende! tullefilm.