Sunday, July 27, 2008

Blind vold!

historie i kommentarfeltet

3 comments:

asthmabunny said...

Eg syns ivertfall det va sånn historien gikk, Atle får rette på meg hvis eg skreiv noe feil.

Atle, Joakim, Jarle, Ole Marius, Christer, Astrid og Charlotte gikk hjem fra byen, også hadde de med seg noen trafikkskilt de hadde fonne på veien. og når de gikk oppover de bakkene mot der du bor på tasta stod det plutselig ein fyr i bare bokseren midt i veien med luftgevær. Så hadde han gått opp t Joakim og sagt at han sko legge fra seg skiltene, så hadde han gjort det, også plukte charlotte de opp og begynnte å gå videre, så kom han etter hu og sa at hu og sko legga de fra seg. Så plukka atle opp skiltene og begynnte å gå fort bortover. Så hopte han fyren på atle og drog han ned i bakken med kvelertak, så då hopte noen av guttene på han fyren men så kom det ein 2dre fyr og slo atle i ansiktet to ganger, også blei jarle sparka i fjeset når han låg på bakken! heldigvis va det ei jente som hadde sett det som skjedde og ringte t politiet.

så nå ska de på avhør imorgen.
crazy crazy!

mcgregor said...

herregud! ka faen! eg tror folk bler galne av varmen. kossen går det med atle og jarle nå?

asthmabunny said...

Atle har sinnsykt hoven og oppkutta leppe, men ellers e alt fint. tror jarle og har det fint, han hadde ikkje mista tenner eller noe han heller.

politiet kjente visst t de folkå fra før, så eg tror nok de va galne før varmen og :)