Wednesday, October 29, 2008

Antiselvportrett


ein foto-oppgave t skoolen

4 comments:

kier mcgregor said...

veldig fint! akkurat ka gjekk oppgaven ut på? (ka signifies et antiselvportrett vs et selvportrett?) ka gjør du ellers på skolen? mye sånne oppgaver? virke spennende!

asthmabunny said...

oppgaven va at me skulle ta et selvportrett som skulle si noe om oss og om kem me e, men så fant eg ut at eg heller ville ta et antiselvportrett- fordi eg har vært i skikkelig høst-stemning i det siste, kor ting eg vanligvis like veldig godt som å pynte meg, kle meg osv bare blir pes og anstrengende..så eg smørte eg tjukt tjukt lag med dream matte mousse i ansiktet for å dekke t alt eg kunne av føflekker og farger, også photoshoppa eg ut resten (som øyenbrynene)

ellers ska me begynne å male imorgen (eg har tenkt å male iggy pop!) også holde eg på med ein designioogave kor me skulle designe noe som ska frakte noe spesifikt. eg designe en bæreveske t cupcakes som man kan slå sammen når den ikkje e i bruk

kier mcgregor said...

åh rart, eg la kje merke te at någe va photoshoppa, veldig fint gjort.

sweet! vett du ka bilde du ska male? og eg vil gjerne se muffinsgreien når den e ferdig! vil gjerne se alt du lage selvfølgelig.

chicida said...

kul idé! flinke du e! :)