Wednesday, October 29, 2008

Matt Dillon!


Matt Dillon filmer eg har sett:
Little Darlings
My Bodyguard
The Outsiders
Rumble Fish
Flamingo Kid
The Big Town
Drugstore Cowboy
Singles
To Die For
Beautiful Girls
Albino Alligator
In and Out
Wild Girls
There´s Something About Mary
One Night At McCools
City Of Ghosts
Crash
Factotum
Herbie Fully Loaded

Matt Dillon filmer eg eie på dvd:

City Of Ghosts
Albino Aligator
Beautiful Girls
To Die For
Drugstore Cowboy
The Big Town
Flamingo Kid
Rumble Fish
My Bodyguard
Little Darlings

ikkje alle e på bildet for noen e heve/glemt i Stavanger/mista

Matt Dillon filmer eg har sett som eg like:
Little Darlings
Drugstore Cowboy
To Die For
Rumble Fish
The Outsiders
There´s Something About Mary
One Night At McCools
Crash
Factotum

legg merke t hvilken liste som e kortest :)

3 comments:

kier mcgregor said...

haha, my bodyguard va ganske crappy.

her e de Matt Dillon filmer eg har sett:
Little Darlings
My Bodyguard
Flamingo Kid
Drugstore Cowboy
Singles
To Die For
Beautiful Girls
Wild Girls
There´s Something About Mary
One Night At McCools
Factotum

ikkje så gale!

kier mcgregor said...

flamingo kid va kanskje den verste!

asthmabunny said...

ja, haha!

eg tror kanskje city of ghosts, flamingo kid og Albino Aligator e de tre verste eg har sett