Wednesday, October 29, 2008

Topp 3 kjedelige ting i sesong 2 av Twin Peaks.

1. James Hurley sitt kjedelige drama i nabobyen med hu kjedelige blonde, bilen og det store huset. Kjedelig kjedelig. Eg fant ikkje noe video av dette, så eg slenge med "Just you and I" for å veie opp;


2. Ben Horne sin Civil War.. En veldig kjedelig del. Litt morsomt når Audrey Horne og e med på å kle seg ut, men det e altfor mange kjedelige scener med dette:


3. Alt som har med Catherine å gjør. Spesielt når Andrew Packard og e tebake. Eg hate Catherine. Blæh. KJedelig


Ellers e det veldig kjekt å se Twin Peaks igjen :) Special Agent Dale Cooper forever!

3 comments:

kier mcgregor said...

eg elske ben horne sin civil war!! eg syns de delene e kjempefestlige. men eg e enig med de andre, spesielt james og hu damå, herregud de delene e drit!!

chicida said...

den sangen e virkeligt fantastiske...

asthmabunny said...

Ja, den sangen e kjempefin! og så utrolig random!