Monday, July 13, 2009

Holy fucking mother of GOD!!!! wuæææ Peaches va så FANTASTISK!!!!

eg stor heilt foran, inntil gjerdet-kor eg hadde stått i nesten 3 timer, selvom det ikkje va særlig crowded eller kamp om plassen før rett før konserten. Så komme Peaches og bandet ut i fantastiske kostymer og noen glittery ski-masks. Så tar peaches av seg masken og hu ser fantastisk ut. Eg hoppe og skrike med t alle sangene. Peaches hoppe ned av scenen og opp på gjerdet som skille oss fra scenen, vaktene prøve å dra hu ned men hu sparke t de og hoppe ut i publium, På dette tidspunket e det "Operate hu spille" hu blir båre rundt og så rope hu "I wanna stand up!" så reise hu seg opp og går på hendene t folk akkurat som Iggy. så komme hu tebake t gjerdet og går langs det. når hu komme t meg bøye hu seg ned over meg med ein for på kver side sånn at eg ser rett inn i skrittet hennas, så synge me "HE`S NOT DEAD HE`S GONNA LIVE HE`S NOT DEAD HE`S GONNA LIVE; I SEE HIS EYES ROLLING BACK IN HIS HEAD!" sammen. Hu klatre opp på lystativene, Hu skifte kostyme sikkert 5 ganger, og kver gang rive hu av seg meg og mer klær. teslutt har hu kun på seg ein hudfarga body. så rope hu "I wanna se you naked! Take your fucking shirts off!" Eg rive av meg toppen min (som den eineste jenten tror eg) og står i bare bh. Peaches ser meg og nikke. Alle sangene e heilt fantastiske. Så begynne hu å slå rytmen t fuck the pain away på trommesettet. så ser hu på meg og hive trommestikken rett inn i hendene mine og eg fange an! HERREGUD FOR EIN KONSERT!!!!!!!!!!!!!!!

har det ellers veldig fint på tur. oppdatering komme seinere. Har dårlig tid- ska på tour av Munchen.

savne deg!

1 comment:

kier said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh herregud så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ellen!!!!! eg savne deg sånn! eg e sjalu!!! satan peaces e fin!!!!!! kom hjem snart! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx