Saturday, May 22, 2010

easy a



3 comments:

asthmabunny said...

den så kjekk ut! eg like så godt emma stone

kier said...

ja! åh, eg glede meg. å gå med a-en e så kickass, det e som ein episode av one tree hill som anja tvang meg te å se hvis eg va der når det gjekk (burde memorisert tv-guiden), som va litt for båsete for meg, men, når en jente der får rykte for å vær lesbisk og blir mobba og någen skrive dyke eller någe på skapet hennes. så går hu hjem og lage en tskjorte som det står dyke eller någe på i svære bokstaver (hu va straight) og gjekk med den på skolen. også blei hu beordra av en lærer å ta den av eller skifte siden ordet va "inappropriate" (de hadde kje en gang malt over ordet på skapet hennes fra dagen før, pluss eg vedde ordene "gay" og "homosexual" ville vært sett på som like "inapproriate") også seie hu, greit! og tar av seg skjorten og går ut av skolen i bare bh. kick ass. men for en dritt serie.

og! det minne meg om popular når någen skrive faggot på skapet te lily og hu nekte å vaske det av for hu vil at folk ska se det og se kor jævlig og voldelig det e. homofobi e jo litt verre ofte og ofte farligere, men slutshaming(her e ett eksempel av det) av kvinner/jenter e så sykt vanlig og bidrar te "rape culture" som gjør verden jævlig og farlig for kvinner.

men det ser ut som en dritfestlig film og, haha! eg håpe den nesten blir den neste mean girls, selv om den umulig kan toppes, utenom kanskje av heathers som e like bra, du har sett den sant? gler mæ!!!

der e og en film som ska komme snart-ish som hette mean moms som muligens ka bli dritbra hvis den fokusere på karakterer lignende moren te regina george, og ikkje bare bler et møl av cougar/panther/ka-enn-andre-ord-man-bruke-for-å-forklare-kossen-i-all-verden-en-(eldre)-kvinne-kan-ha-sex-lyst?!-man-har-ingen-idiotiske-animalistiske-ord-for-menn-som-date-yngre-kvinner!-men kvinner-som-vil-ha-sex?!-og-menn-som-vil-ha-sex-med-eldre-kvinner??-head-'splode!! uh, altså en møl av sånt pluss masse stereotyper om all kvinner at de bare bryr seg om materielle ting og at kvinner ikkje kan vær venne for då bler det bare catfights, etc. bullshit. men det ser bra ut så langt!

konklusjon: eg e så glad at eg kan rante sånn mye te deg uten at du bare bitchslappe meg!!! du e så fin!! (eg elske at google translation oversette det te "you're so fine" som får det te å se ut som me seksuelt harasse hverandre ka slutten av kver kommentar. elske deg.

ps. hadde eg visst denne kommentaren kom te å bli så lang hadde eg blitt så sliten av tanken at eg ikkje skreve mer enn den første setningen. eg elske når bitches e i en hyper fase! let's keep it up!

[end scene]

asthmabunny said...

ÅÅÅÅÅÅ KIER EG SAVNE DEG KOM PÅ BESØK!!!!

(I <3 U 2)

(URAQT)