Wednesday, May 26, 2010

sånne tag bokser ting nederst på kver post e fikst! man kan bare ha tre bokser, og maks 40 karakterer inkl. mellomrom, så eg håpe det eg fekk te e satisfactory.

hadde egentlig tengt å skrive: as buffy goes so goes my country, i want my pink shirt back!, hail lindsay. det hadde vært fint, men nå e de på akkurat 40 karakterer så det va det. as buffy goes... e en referanse te den episoden kor buffy bestemme seg for å bli prom queen og konkurere mot cordelia. men når hu ska få hjelp av sine venner e xander med cordelia for de e sammen, willow har allered lovt å hjelpe cordelia, og oz seie "as willow goes, so goes my country," og blir med cordelia gjengen. han e så fin! fin frase.

5 comments:

kier said...

frak! eg hadde de capitalised (Hail Lindsay, etc) men då plutselig kutta bloggen av slutten av buffy tag-en så eg skifta det te små bokstaver og nå e det greit. jaja, fint likevel.

kier said...

gahhhhhd! det gjekk an å se om någen hadde klikt buffy tag-en eller kor mange så eg måtte korte det mer. buhu. nå e det "this is so buffy". fin den og! men jævla blogger. e du med på den? eg prøvde seriøst allekombinasjoner: totally buffy! (den gjekk), men ingen av disse andre: buffyismyreligion, buffysmyreligion, sukk. men men.

kier said...

*gjekk ikkje an

asthmabunny said...

hmmm. eg får bare opp hail lindsay og ave satan...?

kier said...

shheesh, okay, nå e de lindsay, satan og buffy. ser du de?